Friday 16 December 2011

Forgot about the Old Memories:)

Ha! Aku muncul semula selepas delete blog lama. Mesti ada yang tanya, "Awat hang delete?" . Nie nak bagitau lah nie. Kan kat blog aku dulu banyak tulis pasal MR A lah segala bagai. Tu semua hipokrit! Bukan aku yang hipokrit tapi dia. HAHA. Ouh,kononnya nak make me happy. Jadah hang punya happy,miserable adalah. Nasib aku boleh control emotion. Kalau tak confrm aku jadi gila macam nie.

Ha! Sometimes bila nabilah yang jahat dah datang, aku sering terfikir,"kan best kalau negara nie takde undang-undang,confirm dia da lama kena tembak ngan aku.HAHAHAH!". [Esh,tak baik hang nie].Menyampah pula aku ngan orang yang hipokrit.

Tak kisahlah kan whatever kind of people's perception about me. I just accept it. Tadi dengan jahatnya aku menyelongkar Facebook "rakan karib" dia. Wah, happy nampak kak. Tak tau lak yang aku kat sini dah macam orang gila. Ha,nie la reaction aku bila nampak muka dia.

HA! Lepas dah check semua,baru aku rasa gembira. Yelah,dah dapat selesaikan semua perkara yang boleh buat aku gila. Hah kak! Aku harap kau bahagia disamping orang tercinta.[Euuwww]. (Ayat hang,geli kottt).Baru aku boleh senyum sekarang. I'm satisfy.


Oklah,aku harap one day korang jadi macam nie. :)

Suka? Suka? Aku pun sama. HAHA. Hah! Kepada yang berjaya membuat aku gila, aku cuma nak beritahu satu perkara.

Moral of the story,being such a hypocrite person tak bagus derr. Kalau tak suka,hang cakap je. Jangan buat orang lain jadi bangang. Faham? Now, aku pun da malas nak fikir. Baik aku tengok cerekarama lagi best dari layan cerita hindustan hang. HAHA. Bye.

TEDDY BEAR COMEL!:D



No comments:

Post a Comment

 
THIS IS MINE :D